Descargar

Circular

11 de mayo de 2013

mayo 2013
Sé el primero en aplaudir
-1 m

preto de Catoira, Galicia (España)

Iniciamos esta ruta circular por Catoira na estación de ferrocarril, hoxe en día sen actividade. Percorremos o sendeiro que vai pola beira doRío Ulla, pasando polas torres do Oeste. Continuamos polos camiños a través de zonas con árbores autóctonos, carballos, piñeiros, castiñeiros e outros. Un pouco de asfalto para cruzar e introducirnos xa pola beira doRío Catoira por un sendeiro que está sinalizado como camiños naturais, aínda que está bastante deteriorado, sen limpar, con herbas moi altas, silvas e matagueiras que fan que o andar sexa algo complicado. Despois de chegar a área de lecer, collemos o desvío por estrada ata o restaurante parrillada Mondragón, onde almorzamos. Pola tarde facemos o percorrido polo outro lado do río Catoira, tamén sinalizado e nas mesmas condicións. Subimos ata os muíños de vento, onde se poden ver boas vistas da zona, dende onde regresamos o punto de inicio, pasando de novo polo paseo que se encontra pola beira da desembocadura do río Ulla.
Bonita ruta, onde temos de todo, cidade, monte, ríos e muíños.