• Foto de RUTA CIRCULAR POR LOBEIRA (Baldemir - A Canle - Facós)

Tempo  3 horas 4 minutos

Fecha de subida 2 de julio de 2018

Fecha de realización junio 2018

2,6
5,2

preto de Lobera, Galicia (España)

Bonita ruta circular polos arredores da Vila, Lobeira. Baixamos ata o río Fragoso (ou río Grou máis adiante) para cruzar por un poldrado antigo e moi ben conservado. Subimos cara Baldemir para descubrir unha aldea tradicional, moi bonita e cun conxunto moi xeitoso de canastros. O camiño é antigo, empedrado e con marcas das rodeiras dos carros, tapado en moitos tramos e descuberto e ben conservado noutros. A ruta chega ata a Canle, onde a súa igrexa matriz danos a benvida. Temos que facer un tramiño por carretera e volver ao camiño. Visitaremos de volta, camiñando por un tramo de pista nova, a casa de Xoaquín Lorenzo "Xocas" na aldea de Facós. Quixemos facer o camiño vello para chegar a Lobeira de novo, pero atopámolo pechado pola herba alta, se esta está segada podes aparecer sen pisar a estrada.