Tempo  8 horas 25 minutos

Coordenadas 3239

Fecha de subida 30 de marzo de 2015

Fecha de realización marzo 2015

-
-
1.075 m
465 m
0
7,9
16
31,79 km

Vista 1833 veces, descargada 18 veces

preto de Becerreá, Galicia (España)

La Ruta en si, aunque es catalogada como difícil, a mi entender no lo es tal, ya que se trata de un camino ancho y sin pendientes excesivas. Yo la catalogo como difícil por su longitud y porque precisamente la mayor dificultad y desnivel se encuentra entre Guilfrei y la llegada a las rutas de Pena do Pico y Mosteiro de Penamaior.
Ruta bonita y a la que pongo como defectos las pistas demasiado enfangadas y quizá un poco de exceso de asfalto.
Para llegar al comienzo tomaremos la LU-632 que comienza justo detrás del Concello, el resto está perfectamente explicado en el panel informativo y que dice como sigue:
“Saíndo de Becerreá remontaremos o curso do río Narón, principal afluente do Navia no Concello, na busca das súas fontes, rematando no pobo homónimo de Narón. ó longo de 14 quilómetros, seguiremos a canalización que trae a auga á capital do Concello, de ahí a denominación de ruta da Auga. Trátase dun percorrido de rumbo suroeste, que vai fuxindo da sombra da montaña de Pena do Pico, polo que é moi soleado e unha opción ideal para os días de xeada do inverno. Por outro lado, os primeiros quilómetros do percorrido transcorren pola estrada de Vilar de Ousón, que é coñecida tamén como estrada de Quiroga, xa que comezou sendo un proxecto para unir Becerreá con esta poboación da Ribeira Sacra. O proxecto morreu no punto quilométrico seis, pero pódese imaxinar a viaxe, salvando dous escollos importantes: a serra do Poio e os montes do Courel. Comezamos a camiñar na Feira Nova tomando a estrada de Vilar de Ousón, e en pouco traxecto atoparemos a sinalización do quilómetro 1, onde iniciaremos un forte descenso ata a curva da Moura. Aquí a estrada comeza a subir, primeiro pouco a pouco, e tras pasar o quilómetro 3, en forte pendente. Ó chegar a Vilar de Ousón seguimos a estrada, e cerca teremos espectaculares vistas ó val do Narón á altura do quilómetro 4. Desfrutando desta panorámica, despois duns cincocentos metros atoparemos o cruce da pista que sube a Penalta, pero nós continuaremos pola estrada que se transforma en pista de grava, primeiro, e en camiño, despois. Bordeamos Penalta e, mirando o val, podemos adiantar o noso trazado. Pasaremos por un cilindro de formigón que sinala o punto quilométrico 6, onde morre a estrada de Quiroga e, uns metros máis adiante, continuamos pola pista principal que nos leva a Monelo. En Monelo collemos o camiño veciñal que nos leva ata Arroxo e Lamarrío. Entre as casas, enfronte da fonte, sae un camiño á esquerda que nos baixará por un souto ata case chegar ó río, e seguiremos val arriba pola pista que nos leva a Freixo. Dende aquí continuaremos por pista asfaltada ata Ferreiros de Balboa, un dos núcleos de poboación máis grandes de Becerreá. En Ferreiros buscaremos o cauce do Narón, que seguiremos remontando xa na parte final do noso percorrido, no que teremos que salvar algúns tramos de fortes pendentes. O último quilómetro, sen embargo, é doado ata os muiños de Ferreiras e da Taberna, onde continuamos ata o núcleo de Narón, que porá punto e final ao noso percorrido. “
Llegados al final oficial de la ruta giraremos a la derecha en dirección a Guilfrei, que atravesamos pasando por delante de su iglesia, ya pasadas las últimas casas nos toparemos con dos caminos, tomaremos el de la derecha y llegaremos a un arroyo que cruzamos y comenzamos a subir por un sendero, algo cegado que nos llevará a una ancha pista y así llegaremos a la LU-636, en concreto al alto de Vila Esteva, límite de los Ayuntamientos de Becerreá y Láncara, antes, si no está nublado, habremos visto a nuestra izquierda Sarria. Caminaremos un poco por la carretera y nos toparemos con una pista que va a la Pena do Pico. Llegaremos al pueblo de Pico, que dejaremos a nuestras espaldas. Más tarde nos encontraremos con un cruce de pistas y con la señalización de las Rutas de Pena do Pico y Mosteiro de Penamaior. En ese punto comienza el pronunciado descenso hasta Becerreá. Si lo preferimos, y tenemos un día despejado, podemos acercarnos hasta el mirador de la Pena do Pico, merece la pena, desandando después el camino.
Nos encontraremos con una señalización de la Ruta del Mosteiro de Penamaior, llegaremos a un Stop, a la derecha está la señal de Pico. Seguimos recto, por el asfalto, en ligera subida
Señalizaciones de las Rutas de Pena do Pico y de O Mosteiro de Penamaior
Tomar pista de la izquierda en cuesta para arriba
Nos encontramos en un cruce de caminos, seguiremos rectos dejando a nuestra izquierda la piesta de entrenamiento.
Paneles informativos de las rutas de la Pena do Pico y de O Mosteiro de Penamaior
Justo detras de O Concello hay paneles informativos de todas las rutas de senderismo del Ayuntamiento.

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta