• Foto de Ruta da Liberdade. A Lama

Fecha de realización junio 2019

4,0
8,1

preto de Aguasantas, Galicia (España)

Descripción de la ruta por la Asociación Cultural Río Barbeira:
Esta ruta nace e morre na parroquia de Escuadra. Iniciase na desembocadura do río Barbeira, no lugar do Verdugo, e vai en busca do seu nacimento, pasando polas aldeas do Peso, As Chozas, San Lorenzo e Barbeira. Unha vez aí o camiño diríxese a Covelo, cruzándose con outra ruta que chega a Sta. Mariña, Roteiro da Escuadra, lugar de nacimento do río Barbeira. En Covelo seguiráse en dirección ao Peso pasando por Vincurada e Carrizáns, coincidindo coa ruta Tras os pasos do Camiño Real pero en sentido contrario á nosa dirección. Chegado ao Peso vólvese ao Verdugo polo tramo de inicio da ruta.
Existen varias derivacións como nas Chozas para ir a uns muiños, no Cabaniño para ir a un foxo do lobo e, chegando a Carrizáns para encontrarse co Río Verdugo e os pasos de poldras, un muiño e un peto de ánimas.
O día que fixemos a ruta se celebraba a festa do aniversario da Asociación, e o motivo de ésta actividad este ano como os anteriores eran "Os espantallos" os protagonistas, a verdade que é unha iniciativa moi significativa que ven a dar a coñecer esta comarca.