-
-
1.056 m
570 m
0
3,1
6,2
12,36 km

Vista 65 veces, descargada 4 veces

preto de Seoane, Galicia (España)

Esta ruta non está homologada e a súa sinalización pode ser deficiente nalgúns tramos, polo que é recomendable o emprego de cartografía ou GPS para realizala.

A ruta parte de Seoane do Courel e percorre o val do río Lor e a ladeira do Pico de Pando (1228 m). Dende Seoane baixamos a Ferrería Nova, e pola beira do Lor chegaremos ata Esperante. Voltaremos a cruzar o río Lor para iniciar o ascenso cara a aldea de Piñeira. Dende aquí continuamos ascendendo para rodear a Mina romana da Toca e iniciar o regreso. Na mina da Toca atoparemos moitas das estruturas empregadas polos romanos para o laboreo do ouro coa axuda da enerxía hidráulica.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Esta ruta no está homologada y su señalización puede ser deficiente en algunos tramos, por lo que es recomendable el uso de cartografía o GPS para realizarla.

A ruta parte de Seoane do Courel y recorre el valle del río Lor y la ladera del Pico de Pando (1228 m.) Desde Seoane bajamos a Ferrería Nova, y por la orilla del Lor llegaremos hasta Esperante. Volveremos a cruzar el río Lor para iniciar el ascenso cara a la aldea de Piñeira. Desde aquí continuamos ascendiendo para rodear la Mina Romana de A Toca e iniciar el regreso. En la Mina da Toca encontraremos muchas de las estructuras empleadas por los romanos para el laboreo del oro con la ayuda de la energía hidráulica.

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta