• Foto de Ruta da Ribeira da Lagúa
  • Foto de Ruta da Ribeira da Lagúa
  • Foto de Ruta da Ribeira da Lagúa
  • Foto de Ruta da Ribeira da Lagúa
  • Foto de Ruta da Ribeira da Lagúa
  • Foto de Ruta da Ribeira da Lagúa

Coordenadas 543

Fecha de subida 26 de enero de 2015

Fecha de realización enero 2015

  • Valoración

     
  • Información

     
  • Fácil de seguir

     
  • Entorno

     
-
-
808 m
568 m
0
2,0
4,0
8,05 km

Vista 1747 veces, descargada 31 veces

preto de Nantín, Galicia (España)

Iniciamos a ruta nunha fonte situada no núcleo da Lagúa a unha altitude de 565 m. Cruzamos a autovía a-6 por debaixo e unha vez no outro lado desviámonos á esquerda, continuando por un camiño rodeado de carballos. Chegamos ó "Rego dos Carballos", o cal podemos cruzar por un pontigo de pedra situado á man esquerda, aínda que na época estival leva pouca auga. Iniciamos unha ascensión por pista en dirección leste, no quilómetro 2,5 collemos un desvío á man dereita para cruzar de novo o rego e ascender polo camiño primitivo que unía Lagúa con Sarceada, aberto de novo co propósito de ofrecer esta nova ruta de sendeirismo. Durante a ascensión imos através dunha paraxe chea de árbores autóctonas e nun pequeno claro podemos escoitar o nacemento dun manantial e desfrutar da tranquilidade da montaña.
Chegamos a unha pista forestal onde collemos á dereita, e ascendemos uns poucos metros para emprender un descenso un pouco complicado pola pendente que acada nalgún tramo. Ide con coidado. Este descenso aproxímanos á parte baixa da cunca do "rego de Cerdeiroa", o cal cruzamos máis adiante. A partires de aquí enfrotámonos á derradeira ascensión da xornada, que nos levará entre piñeirais ata acadar o cumio da montaña a 818 m de altitude. Dende esa perspectiva podemos divisar os núcleos do val onde iniciamos o camiño.

1 comentario

  • Foto de xavisend

    xavisend 25-ago-2018

    He realizado esta ruta  ver detalle

    Es una buena ruta lo que pasa que al principio una vez cruzas el puente sobre el río no queda muy claro por donde se tiene que seguir hay que ascender por un cauce de agua con mucho cuidado, a día de hoy hay árboles caídos que dificultan el paso y con solo un poquito más de agua se necesitaría calzado específico impermeable.
    Un poco más adelante el camino se hace casi impracticable no se reconoce por donde se tiene que ir y si no se lleva un GPS con el track indicado no se reconoce bien por dónde hay que seguir, con un GPS sigues el track y a día de hoy tienes que ir abriendo camino entre zarzas y mucho matojo y acabas llegando a un siguiente punto dónde te indica la ruta pero si no es con un GPS no hubiésemos sabido por donde seguir.
    El tramo final es muy técnico porque es un descenso muy pronunciado en un tramo muy corto lo que castiga muchísimo rodillas y espalda por lo demás es una muy buena ruta para seguir y para pasar unas horas en medio del bosque.

Si quieres, puedes o esta ruta