• Foto de Ruta das Algas 19.11.2017

-5 m
3,0
6,0

preto de Espasante, Galicia (España)

Preciosa ruta que percorre por parte do trazado do Camiño Artabro. Visitando o denomindado como O Banco mais Bonito do Mundo.
Vimos ademáis das marabillosas paisaxes da zoa, dos acantilados e do banco, a praia de Sarridal, onde se atopa a famosa rocha da Pedra Furada. Furada por mor dos efectos do vento e do mar.
Tamen se ve un gran número de praias de gran beleza, a maioría vírxes e a salvo do turismo masivo, entre as que se atopan: da Concha, San Antón, Eirón, Bimbieiro, Ribeira dos Ourizos, Sarridal, Ribeira do Carro, os Castros, Fábrega, Picón, Lousido e Esteiro.
Unha andaina moi doada e placenteira

• Foto de josecarlosbellido

josecarlosbellido 17-abr-2018

La ruta es una maravilla. Eso sí, preferí seguir la ruta oficial al no tener claro el riesgo que supondría (cuestión de mareas) pasar el punto kilométrico 4,600. También supone un problema pasar el 3,300; estoy seguro de que con pocos años y una buena salud todo debe ser sencillo, pero los que peinamos canas en abundancia debemos ser cautelosos.
    La hice en sentido contrario y, si se opta por esquivar está última dificultad, hay que dar un rodeo que supone una dura cuesta, tanto de subida como de bajada al Porto de Espasante.

• Foto de senderismogalego

senderismogalego 17-abr-2018

Ola Jose
    Grazas polos comentarios.
    A baixada a praia que fixemos e opcional, pero paga a pena. Ten un pouco de desnivel pero e pouco treito e ten unhas cordas polas que podes agarrarte se nom me lembro mal.
    E unha ruta moi bonita.

• Foto de t.txtx

t.txtx 17-ago-2019

Hubo una vez una subida por Praia Fabrega (difícil eso sí) que hacía la ruta todavía más bonita.
    Una de las rutas más espectaculares que he hecho!