Tempo  53 minutos

Fecha de realización agosto 2013

1,2
2,4

preto de Bembibre, Galicia (España)

========================================
Ruta das Carballeiras (Val do Dubra)

Lonxitude e dificultade: 4 km. Ruta circular. En subida os dous primeiros kms. Báixase a continuación cara o ría. Pouca dificultade.

Lugar de inicio: comeza en Bembibre, na Área Recreativa e Piscina Municipal, a poucos metros detrás da Casa do Concello. Vólvese á estrada Santiago-Carballo que atravesa a vila, para cruzala e desviarse rapidamente á outra beira do río Dubra.

Comentario: Este sendeiro atravesa as fermosas carballeiras do río Dubra no seu paso por Bembibre, chega ata as ruinas da ermida de S. Xoán Bautista, e acaba percorrendo as beiras do río, augas arriba cara Bembibre, terminando novamente na mesma Área Recreativa. A piscina municipal a zona de xogos infantís e o merendeiro constitúen un lugar ideal para concluír este paseo.

Al principio la ruta tiene un pequeño tramo por asfalto, para llegar al primer desvío seguimos las señales pero hay que ir atentos para coger el desvío a la izquierda porque no está señalizado. hay que llegar hasta O Casal y girar entre dos casas, a los 50 metros más o menos vemos una señal de PR y continuamos la ruta por las carballeiras hasta la ermita. Después de la ermita el camino cambia y pasamos de una pista forestal a caminos de monte lo que hace que sea más bonito el trayecto.

========================================================
Podéis ver en este enlace todos los reportajes de mis Rutas de Senderismo