• Foto de Ruta das Fervenzas do Vao da Denonsiña e Mirador do Cotro

Fecha de realización enero 2016

4,4
8,7

preto de Castelán, Galicia (España)

Comeza a ruta no lugar de Couso de Arriba, Campolongo, Negreira, ascendemos dirección o Monte do Cotro, que rodeamos para chegar a aldea de Fontemourente e pasar a Devesa da Canle.
Chegamos a Capela de Santa Leocadia e San Brais, na Parroquia de Chacín, Concello de Mazaricos, aquí se encontra a primeira das fervenzas, A Fervenza de Santa Leocadia.
Vadeamos o rio e comezamos a facer, para min, os dous kms máis fermosos do senderismo, a subida pola marxe do río do Vao da Denonsiña, deleitándonos co seu rápido fluir, paisaxes salvaxes, frondosidade sin fin, e as suas innumerables fervenzas, como e estilizada "Fervenza dos Elfos" ou a impresionante "Fervenza de Augabril".
Deixamos a beira do río para emprender a subida o Monte do Cotro por un cortalumes, subida curta, pero moi pronunciada de uns 400 metros, chegamos o Mirador do Cotro desde donde, en un día claro, pódense ver ata 14 concellos dos arredores e incluso a Cidade da Cultura de Santiago, baixamos o Cotro e volvemos a Couso de Arriba donde remata a ruta.