6,7

preto de Puentes de García Rodríguez, Galicia (España)

Esta é a ruta das Fragas da Ribeira e do Lostegal PRG-147, pero inclúe a variante que vai polo Caneiro e Vacariza aumentando a distancia a 27 Km, e tamén considerablemente a dureza do percorrido. Na variante deste ano V.2012 o tramo que vai dende o monte da Carballeira ata o lugar da Vacariza, en vez ir pola pista-carretera, imos por unha nova fraga, a do Rego da Carballeira (dende o kilómetro 4,1 o 6,4 na gráfica). Deste xeito cambianse algo máis de 2Km de pista-carretera por 2 Km de fraga. O tratarse de unha ruta circular, podemos facela nos dous sentidos. O gráfico do perfil está feito en sentido "antihorario", que é o xeito máis duro. Esperamos que vos guste.

• Foto de José Touriño Campelo

José Touriño Campelo 12-mar-2013

Pensaba hacer la ruta PR-G 147, pero al ver vuestra propuesta me decidí por ella.
    Tengo que daros las gracias por el trabajo que hicisteis marcando la ruta ya que sin estas indicaciones no hubiese podido seguirla y a mi parecer la parte ampliada del recorrido fue la más bonita.