Descargar

15 de abril de 2018

abril 2018

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Sé el primero en aplaudir

preto de Río, Galicia (España)

Data: 15-04-2018
Ruta grabada con smartphone
Inicio / Fin: Igrexa de San Xoan Bautista

ITINERARIO:
Ruta señalizada (en parte) denominada Ruta da Fraga.
Aparcamos xunto a Igrexa do Pobo e baixamos por a parte de atrás da estrada principal ata chegar o indicativo do inicio dar ruta da Fraga.
Durante case toda a ruta o camiño transcorre entre carballeiras e algúns castiñeiros centenarios. Un paseo moi tranquilo, sen contaminación acústica, solo natureza.
Despois abandonamos a Fraga pasando por pobos pouco poboados como Mouruás, aquí conversamos con un veciño que nos saludou e se preocupou de que seguíamos Ben a ruta. Despois pasamos por Domecelle (aquí hai algunha casa Ben conservada). E dende este Pobo o camiño de volta o punto de partida transcorre por carretera (pouco tráfico). Pódese facer unha vista a Escola da Natureza, sen salirse moito da ruta, pero pareceume que estaba pechada. Xa de novo en San Xoan de Río tomamos un cafeciño no bar do Pobo, moi concurrido a hora previa o xantar.