Tiempo en movimiento  unha hora 29 minutos

Fecha de realización junio 2018

1,6
3,3

preto de Albeos, Galicia (España)

Esta ruta consiste nun paseo por un lugar chamado As Marañas no que se pode disfrutar das súas curiosidades e as súas fermosas vistas.
Este viñedo ten unha gran extensión (pódese apreciar na segunda foto) e é coñecido porque nel atopáronse restos prehistóricos ademais o seu viño é moi coñecido e é vendido ás Rias Baixas.
Aquí foi a parte do viñedo na que se atoparon os restos prehistóricos. Tívose que paralizar a plantación tras atopar indicios de restos prehistóricos, que máis tarde foron analizados e levados por arqueólogos.
O punto máis alto da ruta que se atopa entre Cequeliños e Albeos. Dende el pódese apreciar distintas parroquias tanto españolas coma portuguesas. Ademáis podemos apreciar a cidade deportiva de Portugal, famosa por diversas cuestións.
Pequena alargación do viñedo anterior, plantada fai pouco. Dende ahí pódese ver Sande, A Hermida, Mourentan e outros moitos lugares.
Outro dos lugares altos dende os que se poden apreciar pobos.
Alleos, como outros moitos lugares do arredor foi poboado por diversas culturas, as cales foron deixando a súa marca como o reflexan estás pedras.
Aquí podemos ver máis de cerca marcas nas pedras.
Pedra considerada como lugar de enterro e culto os mortos.
Esta pedra volve a ter unha das marcas que nos deixaron os nosos antepasados, que semella un sol.
Estes gravados nunha pedra no que se representan 3 cruces, como o seu nome indica, representan a unión de 3 parroquias: Cequeliños, Albeos e Mourentan. Moita xente chega hasta alí ponse na pedra e atópase nas 3 parroquias á vez. Tamén é un bonito lugar para observar a paisaxe.