9,6

preto de Rairiz, Galicia (España)

La Ruta de las Penas do Ulla recorre el margen derecho del río Ulla para posteriormente bordear el Embalse de Portodemouros, uno de los recursos por excelencia del territorio, caracterizado por su gran belleza paisajística y por su alto valor natural. Asimismo, el senderista, a lo largo de todo el recorrido, podrá disfrutar de otros recursos como son el área recreativa de Cornella, los pazos da Pena y de Vilar de Ferreiros, la capilla y el cruceiro de San Xurxo y la Ponte da Pontenova entre otros.//

//A Ruta das Penas do Ulla recorre a marxe dereita do río Ulla para posteriormente bordear o encoro de Portodemouros, un dos recursos por excelencia do territorio, caracterizado pola súa gran beleza paisaxística e polo seu alto valor natural. Asemade, o sendeirista, ao longo de todo o recorrido, poderá gozar doutros recursos como son a área recreativa de Cornella, os pazos da Pena e de Vilar de Ferreiros, a capela e o cruceiro de San Xurxo e a Ponte da Pontenova entre outros.