Descargar

29 de enero de 2015

noviembre 2013

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo
Sé el primero en aplaudir

preto de Ardevila, Galicia (España)

Esta ruta circular comeza no pobo de Quindous no cal collese un desvío á esquerda comezando a ruta cara Savane, o sendeiro presenta un bo trazado e unha vexetación moi variada. Posteriormente collemos unha pista forestal que sobe entre piñeirais ata case enlazar coa estrada de “Sete Carballos”. onde xiramos a esquerda por un camiño que descende ata a Folgeiroa. Dende aquí, logo dun lixeiro ascenso, descendese por un sendeiro que nos levará ata Dorna onde podemos visitar a súa igrexa. Seguindo o regueiro de Dorna comezamos a subir cara o pobo de Estrema de Abaixo. Dende este punto podemos volver por dúas rutas:
- No pobo de Estrema de Abaixo collemos un sendeiro a dereita que nos vai a levar a Estremar de Arriba enlazando coa estrada asfaltada que vai a Quindous.
- Partindo igualmente de Estrema de Abaixo collemos un sendeiro a esquerda que nos leva de novo a Quindous sen pasar por Estremar de Arriba.