Tempo  3 horas 32 minutos

Fecha de realización junio 2019

3,3
6,7

preto de Basoñas, Galicia (España)

Marabilloso dia e bonita ruta que nos vale de escusa para celebrar o 3 aniversario do Club Rutas a pé (e que sexan moitos mais :-) )
Utilizamos parte do trazado da ruta que promueve o Concello de Porto do Son baixo o nome de PRG12 Ruta do Monte Tahúme, pero cunha importante variante. Comezamos no aparcamiento de acceso á praia das Furnas para ir en dirección norte hasa case a Lagoa de Xuño, á que non imos. Ata o cruzamento que nos conduce ao mirador do Tahúme practicamente coincide co track do Concello, e con algunhas marcas que tamén axudan. A subida facémola con ganas e tranquilidade, o sol aperta e non temos présa. Ao chegar arriba as vistas son excepcionais, son 242 metros sobre o nivel do mar, que non é moito, pero o lugar no que se atopa a cima fana moi especial e bonita.
Foto de rigor e gozar cun grolo de auga e froita. Baixamos sen parar ata o cruzamento e aqui no canto de continuar de fronte en dirección á Capela de San Bieito, dirixímosnos/dirixímonos por un camiño de terra á izda. Asi, e mais adiante, tomaremos a pasarela que case nos leva de novo ao aparcamiento.
Bonito dia e celebración ao grande cunha boa comida, unha super tarta de Laura e unha gran compañia. Grazas a todos por facer de leste un gran Club.
En xeral está ben sinalizada, aínda que ao realizar a variante xa é necesario o uso de gps ou mapa con track debuxado.
Moi aconsejable levar abundante auga, xa que non hai unha soa fonte e no verán a calor é moi intenso.
É de facil percorrido e o unico destacable é o km de subida ao mirador.

Valoración MIDE

orientacion en el itinerario 3
dificultad en el desplazamiento 2
cantidad de esfuerzo necesario 3

Condiciones de verano, tiempos estimados según criterio MIDE, sin paradas.

Calculado sobre datos de 2019.