• Foto de Ruta del Monte Tetón (Tebra-Tomiño)

Fecha de subida 3 de enero de 2014

Fecha de realización enero 2014

2,6
5,1

preto de Couso, Galicia (España)

Para rematar o ano, escollimos esta ruta cortiña ao Ecoparque ecolóxico do Monte Tetón. A ruta comenzámola na estrada PO-351 que é a estrada que vai de Gondomar a Tomiño. Saimos de Gondomar pola estrada PO-340 dirección Tui, uns poucos kms mais adiante atoparedes unha rotonda na que se bifurca e unha vai para Tui e outra para Tomiño, collede a que vai para Tomiño. Tal como collemos a estrada para Tomiño empeza a costa arriba, pois xusto ao chegar ao alto, a man esquerda é onde está a entrada ao Monte Tetón. É doada de ver porque hai un cartel moi grande na estrada.

Para acabar el año, escogimos esta ruta cortita al Ecoparque ecológico del Monte Tetón. La ruta la comenzamos en la carretera PO-351 que es la carretera que va de Gondomar a Tomiño. Salimos de Gondomar por la carretera PO-340 dirección Tui, unos pocos kms más adelante encontraréis una rotonda en la que se bifurca y una va para Tui y otra para Tomiño, coged la que va para Tomiño. Tal como cogemos la carretera para Tomiño empieza la cuesta arriba, pues justo al llegar al alto, a mano izquierda es donde está la entrada al Monte Tetón. Es fácil de ver porque hay un cartel muy grande en la carretera.

Información completa en http://baidesendas.blogspot.com.es/

fervenza

WPT 0000010

WPT_0000010

inicio real do roteiro

se pode coller de frente ou dereita. nos seguimos de frente

cruce a esquerda

Nombre: Segment 1

Hora Inicio: 12/29/2013 09:26

Hora Fin: 12/29/2013 13:03

Distancia recorrida: 10,3 km (03:36)

Tiempo en movimiento: 02:38

Tiempo Descenso: 01:29

• Foto de Una ruta cada día

Una ruta cada día 17-may-2015

Canto tempo pode levar facer esta ruta?

• Foto de Entre toxos e carrachos

Entre toxos e carrachos 18-may-2015

Hola, a ruta faise moi ben. Eu fíxena cun grupo de sendeirismo do val Miñor e somos moi lentos, nos gusta parar moito a facer fotos, a darlle a lingua, co que imos a un ritmo lento. A nós levounos 3 horas e 36 minutos pero se pode facer en menos de 3 horas perfectamente e parándose a ver os puntos de interese. Tes unha crónica por se che pode valer de algo neste enderezo http://baidesendas.blogspot.com.es/p/rutas.html. Ten en conta que nós a ruta a comenzamos desde a estrada que vai desde Gondomar a Tomiño. Non fai falta empezar ahí, podes meter o coche pola pista que indica ao Monte Tetón e a 1.7 kms hai unha caseta e un parking onde deixar os coches, co que te aforras 1,7kms sosos por pista forestal (nós era a 1ª vez que faciamos a ruta e non sabiamos do parking ese por iso deixamos os coches na estrada). A ruta se pode dividir en dúas partes unha que é a de subida ata o miradoiro do monte tetón e onde se van a ver todos os puntos interesantes da ruta e outra a baixada que é por pistas forestais e que non ten moito interese. Desde a caseta ata o miradoiro son 2.5 kms de subida pero que se vai levando porque paras nos distintos petroglifos. O mais chulo da ruta son os petroglifos de Portaxes e as vistas desde o miradoiro. Nós a fixemos en decembro, se a fas con este tempo bo, leva protección que o sol pega bastante. Un saudo espero que te sirva de axuda.

• Foto de marisa lois

marisa lois 27-ago-2018

Importante hacer el sendero cuando el sol no esté alto, para poder ver bien los petroglifos

• Foto de Conchi O.

Conchi O. 28-jul-2019

Muy buena la ruta, solo avisar que la subida al punto geodésico y al banco que está al lado, no es fácil. Es piedra, eso si tiene argollas para ayudar a subir a ese magnífico mirador con banco

• Foto de Una ruta cada día

Una ruta cada día 26-ago-2019

Gracias a todos por vuestros comentarios!