Tempo  5 horas 52 minutos

Fecha de realización febrero 2017

4,9
9,7

preto de Villardevós, Galicia (España)

18-2-2017

Roteiro dirixido por Willy Garcia Calvo.
Reunímonos en Vilardevós co grupo de Vigo e Pontevedra, 110 camiñantes en total que obrigaron aos cinco membros do staff a traballar a reo.
Visitamos o centro de interpretación do contrabando, onde proxectaron unha película na que se reflectían aqueles durísimos anos.
Tras a guerra civil, había moita pobreza nesta comarca. O contrabando xurdiu debido á proximidade da fronteira con Portugal, coñecida como A Raia. Facíase o contrabando con produtos como tabaco, bacallau, aceite e gando,
En Campobecerros había carbón que se vendía a Portugal a través da ruta dos carboeiros
En Vilardevós iniciamos a ruta que nos levou por Lamasdeite, Soutochao, a fervenza do regacho do Pontón e Tomonte para finalizar en Berrande.
O terzo final é fantástico, coa fervenza e o paseo polo regacho do Pontón ata os muíños de Cidadella.
Contra algúns prognósticos non choveu durante a marcha, e aínda gozamos de sol ao chegar a fervenza.
Un roteiro moi agradable.