8,1

preto de Calvos de Socamino, Galicia (España)

La Ruta del Embalse de Portodemouros bordea este recurso y enlaza en un punto intermedio con el Camino Francés de Santiago y con el Camino del Norte en la parte final. El embalse de Portodemouros se caracteriza por su gran belleza y la de su entorno, que hacen del mismo uno de los recursos con más valor natural y paisajístico del territorio. Asimismo, a lo largo de la ruta nos encontramos con otros importantes recursos como son la Capilla de la Magdalena, el área recreativa de Ribadiso, el Castro Curbín y la Fonte da Quenlla. Debido a la longitud de esta ruta, se puede dividir en dos tramos (tramo Inicio-enlace del Camino Francés y tramo enlace del Camino Francés-fin).//

//A ruta do Encoro de Portodemouros bordea este recurso e enlaza nun punto intermedio co Camiño Francés de Santiago e co Camiño do Norte na parte final. O encoro de Portodemouros caracterízase pola súa gran beleza e a do seu entorno, que fan do mesmo un dos recursos con máis valor natural e paisaxístico do territorio. Asemade, ao longo da ruta atopámonos con outros importantes recursos como son a Capela da Magdalena, na área recreativa de Ribadiso, o Castro Curbín e a Fonte da Quenlla. Debido á lonxitude desta ruta, pódese dividir en dous tramos (tramo Inicio-enlace do Camiño Francés e o tramo enlace do Camiño Francés-fin).