Descargar

3 horas 19 minutos

1 de mayo de 2021

mayo 2021
Sé el primero en aplaudir

preto de Prado, Asturias (España)

Preciosa ruta, recén aberta na Pontenova, que nos leva por un sendeiro á beira dun rego que separa Galicia e Asturias.
Carlos Bermudez foi o creador e impulsor desta fantástica ruta que transcorre por unha paisaxe idílica chea de plantas e árbores e na que a forza da auga fixo no pasado que houbese varios muíños.
Atravesa a preciosa aldea de Figueirúa e baixa logo a unha mina abandonada (é ben coñecida a tradición mineira de a Pontenova) para despois deste bloque circular, volver ao muíño do Cairo e volver por onde viñeramos.
Nós equivocámonos e no cruce, ao rematar os muíños e o sendeiro do rego, tiñamos que coller á esquerda e pillamos á dereita polo que non pasamos por Figueirúa. Fomos directod á mina e xa baixamos de novo aos muíños.
Despois subimos a Figueirúa pero xa en coche.

Inicio de ruta

Muíño do Cairo

O sendeiro vai paralelo ao regato

Muíño

Mesa e bancos aproveitando recursos naturais como é a madeira