Tempo  3 horas 12 minutos

-6 m
3,2
6,4

preto de Covas, Galicia (España)

O paseo transcorre polas beiras dun canso río Umia, xa preto da súa desembocadura, indo por terras de Ribadumia, algo de Cambados e un chisco de Vilanova de Arousa.
Comezamos ao carón do posto de turismo de Ribadumia, na rotonda de Barrantes e baixamos co río Armenteira -pasando polo pazo do século XVI- ata a ponte de Barrantes, onde entrega as súas augas ao Umia.
A partir de agora non abondonaremos as marxes do río Umia e por un doado sendeiro, sen perda posible, acadamos a ponte de Cabanelas, onde cambiamos de ourela para continuar por un treito no concello de Cambados.
Chegamos a Pontearnelas coa súa ponte reconstruída no século XVI por orde de Felipe II sobre outra máis antiga. Aquí confluien os concellos de Ribadumia, Cambados e Vilanova de Arousa. Atravesada a ponte damos a volta e retornamos ao noso punto de comezo na rotonda de Barrantes.

Área recreativa en Ponte Arnelas, as beiras do río Umia.
Ermida en Pontearnelas, ao carón da ponte.
Lavadoiro no río Armenteira, ao comezo do percorrido en Ribadumia.
Mesa con banco as beiras do río Umia, preto de Pontearnelas.
Pasarela de madeira que permite o paso sobre o río Armenteira.
Pazo construido no século XVI e reformado no XVIII. Actualmente é sede dunhas bodegas.
Neste lugar confluien os concellos de Ribadumia, Cambados e Vilanova de Arousa. A antiga ponte existente sobre o río Umia foi reconstruida no século XVI por orde de Felipe II. Tamén chamada Ponte dos Padriños.
Ponte sobre o río Umia. Nos arredores hai un área de lecer.
Ponte sobre o río Umia, construido no ano 1950 onde antigamente había un de madeira.
Ponte de madeira baixo o taboleiro da ponte nova de Santa Marta en Pontearnelas
Oficina de información turística no concello de Ribadumia, situado na rotonda de Barrantes. Punto de comezo do roteiro.
Edificación para o refuxio de pescadores, ao carón da ponte de Cabanelas. Queda na outra beira do Umia.
Río que nace preto do mosteiro de Armenteira en Meis para desembocar no Umia en Barrantes (Ribadumia).
Nace en Aciveiro (Forcarei) e desemboca baixo a ponte da Barca na ría de Arousa, entre Cambados e Ribadumia.