Tempo  3 horas 12 minutos

-6 m
3,2
6,4

preto de Covas, Galicia (España)

O paseo transcorre polas beiras dun canso río Umia, xa preto da súa desembocadura, indo por terras de Ribadumia, algo de Cambados e un chisco de Vilanova de Arousa.
Comezamos ao carón do posto de turismo de Ribadumia, na rotonda de Barrantes e baixamos co río Armenteira -pasando polo pazo do século XVI- ata a ponte de Barrantes, onde entrega as súas augas ao Umia.
A partir de agora non abondonaremos as marxes do río Umia e por un doado sendeiro, sen perda posible, acadamos a ponte de Cabanelas, onde cambiamos de ourela para continuar por un treito no concello de Cambados.
Chegamos a Pontearnelas coa súa ponte reconstruída no século XVI por orde de Felipe II sobre outra máis antiga. Aquí confluien os concellos de Ribadumia, Cambados e Vilanova de Arousa. Atravesada a ponte damos a volta e retornamos ao noso punto de comezo na rotonda de Barrantes.

• Foto de Area Lecer
Área recreativa en Ponte Arnelas, as beiras do río Umia.
  • Foto de Capela Sta Maria
Ermida en Pontearnelas, ao carón da ponte.
  • Foto de Lavadoiro
Lavadoiro no río Armenteira, ao comezo do percorrido en Ribadumia.
  • Foto de Mesa
Mesa con banco as beiras do río Umia, preto de Pontearnelas.
  • Foto de Pasarela
Pasarela de madeira que permite o paso sobre o río Armenteira.
  • Foto de Pazo Barrantes
Pazo construido no século XVI e reformado no XVIII. Actualmente é sede dunhas bodegas.
  • Foto de Pontearnelas
Neste lugar confluien os concellos de Ribadumia, Cambados e Vilanova de Arousa. A antiga ponte existente sobre o río Umia foi reconstruida no século XVI por orde de Felipe II. Tamén chamada Ponte dos Padriños.
  • Foto de Ponte de Barrantes
Ponte sobre o río Umia. Nos arredores hai un área de lecer.
  • Foto de Ponte de Cabanelas
Ponte sobre o río Umia, construido no ano 1950 onde antigamente había un de madeira.
  • Foto de Ponte de madeira
Ponte de madeira baixo o taboleiro da ponte nova de Santa Marta en Pontearnelas
  • Foto de Posto de Turismo
Oficina de información turística no concello de Ribadumia, situado na rotonda de Barrantes. Punto de comezo do roteiro.
  • Foto de Refuxio pescadores
Edificación para o refuxio de pescadores, ao carón da ponte de Cabanelas. Queda na outra beira do Umia.
  • Foto de Rio Armenteira
Río que nace preto do mosteiro de Armenteira en Meis para desembocar no Umia en Barrantes (Ribadumia).
  • Foto de Rio Umia
Nace en Aciveiro (Forcarei) e desemboca baixo a ponte da Barca na ría de Arousa, entre Cambados e Ribadumia.