Descargar

19 de julio de 2020

julio 2020

Meteorología

¡Una buena pista para ayudarte a elegir ropa y material!

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Meteorología Meteorología
Sé el primero en aplaudir

preto de Mezonzo, Galicia (España)

PR_G 195 cunha pequena variación para ver a igrexa de Santa María de Mezonzo, seguindo o track de MCMOLEDO.
Trátase dunha ruta lineal de 6,5 km, aínda que ao facela de ida e volta Wikiloc pon que é circular. Estase ampliando, segundo nos comentaron vai chegar ata o nacemento do río Gángaras, tras a gasoliñeira de Curtis.
Comeza na carretera que vai de Curtis a Mellide. Pouco despois de pasar Vilasantar hai unha fonte onde deixamos o coche e baixando medio kilómetro pola carretera está o cartel de comezo da ruta.
O PR_G está ben sanalizado, e o desvío a igrexa tamén, aínda que para voltar ao sendeiro convén levar un plano ou o GPS.
Buscabamos unha ruta sinxela con moitas sombras para facer nun día con 35ºC de máxima e esta o cumpre, é un paseo moi agradable.