Tiempo en movimiento  2 horas 44 minutos

Fecha de realización agosto 2018

3,5
7,0

preto de Navalperal de Tormes, Castilla y León (España)

Percorrido que comeza nunha área de lecer a carón do río Tormes a carón da localidade de Navalperal, onde se dispón de lugar de estacionamento. Non é difícil de seguir pois descorre pola gorxa de Gredos e nos lugares onde remata o camiño existen abundantes estantes de pedra que a xente ten ido colocando. Non presente, tampouco, unha especial dificultade (fóra da que ñe de esperar nunha ruta de montaña e se non é en tempo de neves, choivas e cheas). Aínda que tén bastante desnivel, como a subida é constante, non se fai penosa.
Tal como está marcado cun waypoint, hai un refuxio (ben acondicionado) pola metade do percorrido. No final está o refuxio de alta montaña de Elola.
Os lugares polos que se desenvolve son espcetaculares... Unha marabilla.
O retorno pódese facer en sentido contrario ou a través doutros itinerarios. No noso caso, a través do "Camiño do Rei", "Portela do Rei" e Cinco Lagunas. O track está colgado tamén no me perfil. É un percorrido moi difícil e mesmo perigoso pero non memos que espectacular.
Ruta totalmente recomendable para quen guste da montaña e teña as debidas condicións físicas e de estado de forma.
Pode ser perigoso en caso de cheas do río.
Laguna Grande e circo de Gredos.