Tempo  4 horas 8 minutos

Fecha de realización abril 2018

3,1
6,1

preto de Sejalvo, Galicia (España)

Hoy visitamos la parte sur del concello de Ourense. San Breixo de Seixalbo es una de las parroquias de Ourense. En algunos tramos de recorrido nos aproximamos al río Barbaña, limite con el concello de San Cibrao de Viñas. Nos alejamos del río para llegar al área de descando de O Carqueixal para en pocos metros girar y cruzar el túnel de la vía de ferrocarril.
El siguiente destino es el mirador Coto Áspera con vistas sobre la ciudad de Ourense, la parte más alta del recorrido. En este mirador hay un banco de piedra, al lado un panel informativo con los nombres de las zonas que se divisan desde el mirador y un área de descanso.
Otro punto de referencia es la capilla de Santa Águeda, ubicada en un promontorio con vistas sobre Seixalbo y más al fondo la ciudad de Ourense. En le patio de la capilla hay dos cruceiros, uno de ellos del siglo XVII.
En pocos minutos llegamos a Seixalbo, pueblo precioso de rincones y calles estrechas entrelazadas. Ha sido declarado de interés etnográfico además de estar situado en la Vía de la Plata – Camino Mozárabe y antes Camino Real de Castilla. Un pueblo bonito de obligada visita.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoxe visitamos a párte sur do concello de Ourense. San Breixo de Seixalbo é unha das parroquias de Ourense. Nalgúns tramos de percorrido aproximámonos ao río Barbaña, limite co concello de San Cibrao de Viñas. Afastámonos do río para chegar á área de descando de O Carqueixal para en poucos metros virar para cruzar o túnel da vía de ferrocarril.
O seguinte destino é o miradoiro Coto Áspera con vistas sobre a cidade de Ourense, a parte máis alta do percorrido. Neste miradoiro hai un banco de pedra, á beira un panel informativo cos nomes das zonas que se divisan desde o miradoiro e unha área de descanso.
Outro punto de referencia é a capela de Santa Águeda, situada nun promontorio con vistas sobre Seixalbo e máis ao fondo a cidade de Ourense. No patio da capela hai dous cruceiros, un deles do século XVII
En poucos minutos chegamos a Seixalbo, pobo precioso de recunchos e rúas estreitas entrelazadas. Foi declarado de interese etnográfico ademais de estar situado na Vía da Prata – Camiño Mozárabe e antes Camiño Real de Castela. Fermoso lugar que é obrigada visitalo.