VIDATUR

Fecha de realización junio 2019

0,9
1,8

preto de Roxos, Galicia (España)

Ruta polo monte de San Miguel, na coñecida como Devesa da Rula, onde se concentran máis de vi te gravados prehistóricos.
A ruta a comezamos no parquing do Campo de fútbol de Villestro, pois e cómodo para poder deixar o coche

Recomendacions:
Calzado axeitado, roupa cómoda e auga, dependendo da época tamén algo para cubrir a cabeza e protección solar.
O baixar do Campo de fútbol xiramos a esquerda e incorporamonos o camiño de Santiago que vai a Fisterra
O pasar a ponte collemos a carretera da dereita e deixamos o camiño de Santiago
Deixamos a carretera para entrar no monte polo camiño da esquerda
Ahora nos desviamos polo camiño da dereita
E a pocos metros xa nos aparece o primeiro petroglifo
Comezamos a baixada polo camiño da dereita
Collemos a opción da esquerda
E volvemos a encontrarnos co camiño de Santiago, pero desta volta en sentido inverso
E neste cruce continuamos o noso camiño pola opción da esquerda