Descargar

28 de noviembre de 2017

octubre 2016

Crea tus Listas de Rutas

Organiza las rutas que te gustan en listas y compártelas con tus amigos.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Crea tus Listas de Rutas Crea tus Listas de Rutas
Sé el primero en aplaudir
-0 m

preto de Bueu, Galicia (España)

RUTA POLO CABO UDRA BUEU ­ALDAN
13 de Novembro de 2016

guías: Javier S./Sol

Saída 9:00 Fontiñas - 9:15 P.Vigo
Comezo: Bueu
Remate: Aldan
Percorrido: 17 km

Comezamos o percorrido no porto de Bueu, e tras atravesar o porto Beluso, que está a continuación, tomamos unha fermosa senda costeira que nos leva pegados ao mar por un bosque con interesantes especies vexetais. Pasando polas praias Tuia e Mourisca, entramos no Cabo Udra, que acota polo oeste a ría de Pontevedra na súa marxen meridional. A paisaxe cambia. Deixamos de ver arbores para ver penedos en paraxes solitarios. Os megacristais de feldespato caracterizan estes penedos e fan do Cabo Udra un monumento xeolóxico de gran valor científico e paisaxístico. Os penedos de Udra teñen formas redondeadas por mor do efecto que a auga subterránea produce nas fendas da pedra, antes de que asomen ao exterior. O cabo resulta inapropiado para aproveitamento agrícola. As razas autóctonas eran as únicas capaces de tirarlle proveito a vexetación, e os rapaces que gardaban o gando facían noite con el no cabo; xorde así a necesidade de construír refuxios permanentes como son os chozos do Cabo Udra. Dobrando o cabo, e deixando atrás a praia de Ancoradoiro, entramos na ría de Aldán que ten unha profundidade de uns 7 km. Pasase pola praia de Lagos, dende a que poden observarse unhas impresionantes postas de sol tras o perfil da illa de Ons. A continuación chegamos a praia de Bon que acostuma a ter unha ocupación alta nos meses do verán. Atravesamos as praias de Menduiña (onde estivo instalada unha das fabricas conserveiras do industrial catalán Salvador Massó), Francón e Area Cova. Deste xeito chegamos a Aldán, onde remata a ruta, e que foi paradigma do poder secular da nobreza e aínda conserva parte da súa traza medieval.