Descargar

19 de noviembre de 2017

octubre 2017

Navegación Outdoor

Guíate por millones de rutas al aire libre desde tu móvil. ¡Incluso offline!

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Navegación Outdoor Navegación Outdoor
Sé el primero en aplaudir

preto de Cuadramón, Galicia (España)

Ruta pola serra do Xistral, onde vaise por fragas e campo través. Conta con unha ascensión un pouco pronunciada, para chegar o punto mais alto da ruta, quizais o tramo mais duro. Cruzase o primeiro rego bastantes veces, e logo tamén cruzamos outros, dependendo da época do ano, poderase facer sin mollar os pes. Logo de chegar o alto, iniciase a baixada cara a outra parte da serra, onde nos atopamos con fermosas fragas de acivro e carballo, e zonas onde predominan os grandes bolos de granito, a vexetación desta zoa e baixa, polo que pódese camiñar sin dificultade. Para rematar imos por camiño ata atopar a pista que nos leva de novo o punto de partida. Pódese dicir que e o único tramo de pista de toda a ruta, aínda que unha vez chegado o parque eólico, temos un pequeno tramo que pódese evitar indo por terra.