Descargar

Dificultade técnica

Fácil

Solo ida
  • Foto de Ruta polos Concellos de Ourense, O Pereiro de Aguiar e Nogueira de Ramuín

Tempo

3 horas 50 minutos

2037

20 de agosto de 2019

agosto 2019

Crea tus Listas de Rutas

Organiza las rutas que te gustan en listas y compártelas con tus amigos.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Crea tus Listas de Rutas Crea tus Listas de Rutas
Sé el primero en aplaudir

preto de Las Caldas, Galicia (España)

A idea inicial desta ruta era comprobar que era posible chegar ata a Ribeira Sacra camiñando desde Ourense e evitando na medida do posible o asfalto. Esta ruta discorre por sendeiros e camiños case na súa totalidade. É inevitable ter que camiñar as veces por asfalto, pero só o xusto. Deixando Ourense pola senda do Miño chegamos ata Velle. Deixamos o concello de Ourense para entrar no do Pereiro de Aguiar. Tras varios kilómetros pasamos Vilariño e chegamos a Ouriz, aldea da parroquia de Santa María de Melias. Neste punto enlazamos co percorrido sinalizado recentemente pola Asociación de Veciños da parroquia para a Primeira andaina de Melias (foi o día 18 de agosto). Continuamos o percorrido ata chegar a Agra. Deixando o pobo á esquerda, desde aquí subimos por un camiño ancho que nos leva a Liñares, xa pertencente ao Concello de Nogueira de Ramuín. Deixando Liñares atopamos a indicación da ruta do Farricoque. Recoñecemento e agradecemento á asociación "Mòvete por Nogueira". Grazas ao seu traballo a ruta está perfectamente sinalizada con marcas verticais e horizontais. É imposible perderse. Seguindo as indicacións chegamos a algún punto onde esta Ruta do Farricoque únese coa Ruta do Contrabando, tamén preparada e acondicionada por "Móvete por Nogueira". O punto final da presente ruta é o pobo de Viñoás. Pero a Ruta do Farricoque segue ata Luintra, desde onde podemos enlazar coas moitas rutas de sendeirismo, preparadas, acondicionadas e sinalizadas, que nos permiten adentrarnos na Ribeira Sacra. Son rutas de pequeno recorrido e de gran recorrido que nos levarán ata o Mosteiro de Santa Cristina ou ata o de San Esteban, ata os moitos miradoiros situados en puntos estratéxicos para ofrecernos unhas vistas únicas do Canon do Sil desde a provincia de Ourense.
A ruta é ciclable na súa totalidade. Sen embargo, nalgunha zona de sendeiros moi estreitos a vexetación non permitirá circular con normalidade.

Hora Inicio: 08/20/2019 08:40
Hora Fin: 08/20/2019 12:30
Distancia recorrida: 22,5 km (03:50)