Tiempo en movimiento  2 horas 15 minutos

Fecha de realización mayo 2018

3,1
6,3

preto de Chayoso, Galicia (España)

DESCRIPCIÓN: Ruta pola contorna de Maceda
DATA: 01-05-2018
INICIO/FIN: CASTELO DE MACEDA
RUTA GRABADA CON SMARTPHONE

PERCORRIDO:
Partindo do aparcadoiro do fermoso castelo tomamos unha pista o lado dos chalets do entorno do castelo e percorremos os 2 primeiros km por asfalto. Pasamos polos pobos CALVELO, CASASOÁ (aquí facemos unha paradiña para ver o antiguo e case derruido Pazo de Casasoá), Continuamos por asfalto ata o pobo de SAN CISTROBÁL (concello de Paderne), logo dun pequeno descanso xunto a capela do pobo, retomamos a ruta e xa por fin, por pistas de terra, vamos pasando por varias fincas e naves agrícolas ata chegar o pobo de O SOUTO. Continuamos de cara o pobo de CASONEL e os últimos 2 km xa nos levaron o punto de partida, pasando antes polo ceminterio e Igrexa de San Pedro.
O remate festexamos o día do traballo cunhas cerveciñas disfrutando das marabillosas vistas do Val de Maceda, dende a terraza do Castelo.