Tiempo en movimiento  2 horas 17 minutos

Fecha de realización marzo 2018

2,9
5,7

preto de Regodeigón, Galicia (España)

Ruta grabada con dispositivo móvil.
Data: 24-03-2018
Inicio / fin: Parking do Campo de fútbol do Xestal, Ribadavia.
Ruta non sinalizada (aunque pasamos en parte, Pola senda da PR-G76), pero sen complicacións.

Descripción:
Partindo do Campo do Xestal, seguimos un sendeiro baixo a impresionante ponte da autovía A52, en dirección a San Cristóbal. Cruzamos o Río Avia pola Ponte da Quinza e seguimos a senda (PR-G 76) a carón deste río, en dirección o pobo de Esposende, dónde destacan os seus fermosos pazos: Pazo Dos Ulloa, Pazo de Esposende e a Casa Grande do Ribeiro.
Continuamos camiño do pobo de San Andrés, dónde se encontra o complexo de enoturismo "Casal de Armán", e tamén o Museo do viño do Ribeiro (un enorme caserón do XVII, que foi rectoral da igrexa de San Andrés). Desde este punto, regresamos o punto de partida, atravesamos entre viñedos para retomar de novo a senda do Río Avia.

Pódese decir que esta ruta foi como un pequeno paseo nunha tarde moi gris, amenazante de choiva, no comenzo de Semana Santa. Por tanto, fomos realizando sobre a marcha, e en cuanto comenzou a chover, regresamos o punto de partida .