Tiempo en movimiento  unha hora 40 minutos

Fecha de realización mayo 2018

1,9
3,8

preto de Lobios, Galicia (España)

DESCRIPCIÓN: Rutas Minas das sombras PR-G 215
DATA: 13-05-2018
(Ruta grabada con Smartphone)

PERCORRIDO:
A nosa ruta comenza na ERMITA DA VIRXE DO XURÉS, e sigue por un camiño feito polo paso do tempo, daqueles tempos en que as minas funcionaban, pero sinalizado tamén. Seguimos subindo e disfrutando sobretodo da paisaxe que está en plena floración. Ademáis, según imos subindo pola nosa dereita imos vendo o río VILMEÁ e varios saltos de auga e pozas naturais que fan a paisaxe máis fermosa.
Debido a complicacións do tempo, decidimos poñerlle fin o chegar as primeiras minas, pois alí na cima faia moito frío e a néboa empezou a cubrilo todo, co cual xa non íamos poder disfrutar a ruta . Desde este punto ata a LAGOA DE CARRIS e o POBOADO DE CARRIS quedan sobre un 3.5 km, pero a decisión intelixente é unha retirada a tempo, pois os últimos kms da baixada xa a fixemos con chuvia.
Queda pendente rematala en outra ocasión e se o tempo o permite disfrutar dun baño nunha das moitas piscinas naturais.