2,9
5,7

preto de Ardia, Galicia (España)

Roteiro feito o xoves 31 de maio. Empezamos nun camiño sinalizado cerca da rotonda que vai ata O Grove, no desvío para S.Vicen . A continuación encontramos unha área de lecer que nos leva ata o miradoiro de o monte A Siradella. Facemos unha parada o bastante longa como para apreciar as impresionantes vistas da ría de Arousa, illas da Toxa, Ons , e pobos que as contemplan (O Grove, Cambados, Sanxenxo, Vilagarcía etc. etc.)e como non a extraordinaria praia da Lanzada. Este é o punto mais alto da península de O Grove. Tamén encontramos aquí o centro de interpretación da aula da natureza, que nestas datas está pechado. Regresamos para continuar o noso camiñar neste día caluroso que nos fai sudar, e que facemos con moito gusto para chegar e pasar por diante do Acuario de O Grove, tamén de extraordinarias calas rodeadas de rochas e auga transparente, propias de esta zona.
Esta rota ten, por desgracia, bastante asfalto que non podemos evitar, polo demais está moi ben.
O tempo empregado no traxecto foi de 4 horas.
Para consultas sobre os lugares de este percorrido e do Concello do Grove: http://www.turismogrove.es/es/naturaleza/