• Foto de San Xulián-Monseivane-Serra da Carba-Vilalba (Lugo)

Coordenadas 2017

Fecha de subida 22 de marzo de 2015

Fecha de realización marzo 2013

3,1
6,2

Vista 1985 veces, descargada 5 veces

preto de Samarugo, Galicia (España)

Domingo, 22 de marzo de 2015. Suba ao Monseivane (Serra dá Carba)
Visita ao concello de Vilalba (Lugo) buscando "A serra dá Carba" e o seu punto máis alto (Monseivane a 930 metros). Quizais o mellor lugar para chegar ao vértice xeodésico Monseivane sexa dende o lugar de Cornas. O noso punto de partida situouse na capela de San Xulián.
Existe unha pista ampla para subir, gañando altura con facilidade. A nosa opción foi evitar a pista e subir campo a través, con improvisación. Retrocesos evitando entrar en terreos privados, algunhas senllas con bastante auga e montes valados foron as principais dificultades. O percorrido realizado non é recomendado, salvo que guste un pouco a aventura; na zona de piñeiros, está limpo e pódese progresar doadamente (subida e baixada).
No percorrido pódese ver gando en liberdade (cabalos e vacas); hai unha gran masa forestal de piñeiro bravo, ao parecer, plantado nos anos corenta. Enorme piñeiral, ben coidado.
O Monseivane é un miradoiro natural sobre A Terra Chá, podendo divisar Vilalba, Moimenta e outros lugares da bisbarra dos que descoñezo o nome

Dejamos asfalto y camino ancho
Casas del pueblo
En la pista paso canadiense
Cancela de hierro en el camino
Carretera y cruz de piedra en el arribon
Bajada por el pinar sin maleza