3,1
6,1

Vista 26 veces, descargada 1 veces

preto de Sarıbelen, Antalya (Türkiye)

Sarıbelen, Çukurbağ'a kadar son bakkal olan yer. Gıda alımınızı buna göre yapın.

Sarıbelen-Gökçeören rotası rahat bir parkur.

Parkurda rota sonuna kadar çeşme bulunmamakta. Rota ortalarındaki yayla evinde birileri varsa içecek bulma ihtimaliniz var. (Ayran 5 tl)

Parkurun 2,5. Km'sinde başlayan ve 2,5 Km süren orman yangın yolundan Kaş deniz manzarası ile yürünen kısım en iyi kısmı. Toplam rota uzun vakit almadığından buradaki manzaralı noktalarda fotoğraflar çekerek, manzaraya dalarak daha uzun vakit geçirebilirsiniz.

Rota ortasında bir yayla evinden içecek satmak için seslenen bir teyze var. Daha sonra bu evin likya yolu yürüyüşçüleri ile çektirdikleri fotoğrafları gösteren teyzenin evi olduğunu öğrendim. Eğer evde kimse varsa bu evede uğrayıp fotoğraflara bakıp, sohbet edip birşeyler içebilirsiniz. Yemekte yiyebilirsiniz. Fiyatlar yüksek, fiyatları sorup öyle sipariş verin.

Yayla evi sonrası adı bilinmeyen antik bir alandan geçiyorsunuz.

Rota sonu Gökçeören'de bakkal yok. Caminin bahçesinde bulunan çardakta kamp kurabilirsiniz. Caminin karşısında çeşme bulunmakta.

Gökçeören'de sadece Turkcell hattı kapsama alanında (internet dahil).

Gökçeören'de Hüseyin Bey'in işlettiği Yeşil pansiyon bulunmakta. Yalnız birşeyler satın almadan önce ücret öğrenip öyle alın, yoksa sonrasında sürpriz fiyatlarla karşılaşabilirsiniz. Konaklamanızı ve verilecek hizmetleri ve fiyatı önceden teyit edip öyle yola çıkın. Cep 0537 810 59 83

Bir sonraki gün rotasında kullanmak üzere yanınızda boş su şişeleriniz olsun.
refugio

Mozaik pansiyon

fuente

Kamp için çardak, su, wc

Avituallamiento

sağdan

campamento

Su sarnıcı, kamp alanı

Su sarnıcı, kamp alanı. Su sarnıcı su içilmez sadece kullanım suyudur.

toprak yoldan taşlık patikaya giriş

taşlık patikadan toprak yola iniş

Intersección

Taşlık patika inişi istemiyorsan soldaki toprak yola gir. Yol orjinal rota ile birleşiyor.

Yayla evi önünden sola doğru yukarı sonra sağa devam et.

Ruinas

Tarihi Kalıntılar

campamento

Cami çardak, wc, karşısı çeşme, likya yolu levhası