Tempo  unha hora 18 minutos

Fecha de realización mayo 2019

1,2
2,4

preto de Dörfl, Bayern (Deutschland)

En mi web, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In my web, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Salzkammergut) Ruta el 20/05/2019; 5 km; +110 -110; 3 hores. Excursió organitzada per Caminants Barcelona amb el següent itinerari: Schonau am Konigsee, Konigsee, Obersee, Sankt Bartholoma, Salet. Participants: 51 membres del grup. Tipus de sortida: anada i tornada al mateix punt; Dificultat: fàcil.

FA ANYS: Ara fa quasi 90 anys que la política a Àustria es va radicalitzar i varis grups de la dreta ultra i grups militars van donar suport a Engelbert Dollfuss com a canceller.

En un dia plujós comencem a caminar a Konigsee, però primer anem a l’embarcador perquè en vaixell ens traslladin al punt on realment començarà l’excursió (la que figura al track). Realment és una excursió d’un dia, comptant amb els desplaçaments amb vaixell i les visites.

La barca, o millor dit el vaixell (encara que petit), es va omplint i així deixarem el poble de Königssee. Avui ens hem endinsat dins d’Alemanya on és la població de Schönau am Königssee, dins del districte de Berchtesgadener Land. Estem dins de l’estat de Baviera, molt a prop de la frontera amb Àustria.

A punt de marxa, com a turistes feliços. El nom de Königssee significa... ...