3,2
6,5

preto de Orbaizta, Navarra (España)

O bosque de Irati e o maior bosque de faias de Europa despois da selva negra de Alemaña.
O bosque ten mil rutas perfectamente indicadas. Nos decidimos facer unha que bordea o encoro de Irabia
A ruta nom ten perda posible. O entrar no parque de Irati hai un primer posto de control, onde se paga 5€ por coche. Alí aconsellaronnos que nom seguisemos co coche porque a neve estaba blanda, pero mais adiante falamos con outro garda e dixonos que pouco a pouco podiamos pasar e que o tempo ia mellorar , deste xeito decidimos seguir co coche pola pista ata o encoro e evitar asi o treito de asfalto.
Chegamos ata un aparcadoiro que hai, o pe do encoro. Dende ali fixemos a ruta indo a man dereita e bordeando Irabia. O chegar a outra punta, o camiño continua sen perda voltando polo sentido contrario do encoro, nos decidimos seguir un pouco por unha senda que vimos adentrandonos un pouco xa en Francia. Despois de un breve escarceo voltamos polo lado contrario, sempre sen perda algunha xa que é unha senda amplia e ben indicada.
A selva vimola con neve en inverno, en outono ten que estar igual de bonita ou mais se cabe.