Tempo  2 horas 32 minutos

Coordenadas 1345

Fecha de subida 3 de diciembre de 2018

Fecha de realización diciembre 2018

-
-
34 m
-32 m
0
2,5
5,0
10,09 km

Vista 185 veces, descargada 8 veces

preto de Rebordanes, Galicia (España)

Senda Pedra da Santa. Concello de Tui, domingo 02 de diciembre de 2018.
Una senda circular de diez kilómetros que tiene su principal acceso junto al puente sobre el río Louro en A Veiga coincidente con el Camino de Santiago. Asientos de piedra y una fuente.
Parte del recorrido se realiza por el Camino Portugués transitando por lugares como la capilla de la Virgen del Camino, el Puente de As Febres, pontillón no río Louro, Pedra Santa, y el pontillón y senda sobro el río Lagartón, que es afluente del río Louro.
La senda lleva el nombre de Pedra Santa. Según la leyenda o tradición popular de la comarca unos chavales de Guillarei y Rebordans que pastoreaban ganado, se divertía tirando piedras al río. Una de estas piedras ubicada sobre una peña también fue tirada, pero al día siguiente apareció en su lugar. Comentaron lo ocurrido a sus familiares y éstos, decidieron tirar otra vez la piedra al río, pero al día siguiente regresó a su sitio original.
Los entendidos concluyeron que la piedra gozaba de santidad. La cargaron en un carro tirado por bueyes para llevarla a Portugal, a lado de la Virgen del Faro por el único camino posible que lógicamente era el Camino de Santiago. Algo sorprendente ocurrió:
Llegando al lugar de la Virgen del Camino, el carro se detuvo. Pese a los intentos de mover el carro con varias juntas de bueyes, no fue posible. Se rompieron varios ejes del carro. Imposible continuar camino hacia Portugal.
Los bueyes si trasladaron la piedra desde este lugar hasta el sitio en el que está construida la capilla del siglo XVIII. Ésta se construyó sobre una capilla del siglo XII. Se construyó con la puerta principal hacia el monte Aloia, pero sin saber porqué cambio su posición para mirar a al Virgen del Faro. Los vecinos de la comarca entendieron el deseo de la Virgen del Camino y tapiaron la puerta para abrir otra que permitiera estar viendo la ermita portuguesa que venera a Nuestra Señora del Faro.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Unha senda circular de dez quilómetros que ten o seu principal acceso xunto á ponte sobre o río Louro na Veiga coincidente co Camiño de Santiago. Asentos de pedra e unha fonte.
Parte do percorrido realízase polo Camiño Portugués transitando por lugares como a capela da Virxe do Camiño, a Ponte de As Febres, pontillón non río Louro, Pedra Santa, e o pontillón e senda sobro o río Lagartón, que é afluente do río Louro.
A senda leva o nome de Pedra Santa. Segundo a lenda ou tradición popular da comarca uns rapaces de Guillarei e Rebordans que pastoreaban gando, divertíase tirando pedras ao río. Unha destas pedras situada sobre unha pena tamén foi tirada, pero ao día seguinte apareceu no seu lugar. Comentaron o ocorrido aos seus familiares e estes, decidiron tirar outra vez a pedra ao río, pero ao día seguinte regresou ao seu sitio orixinal.
Os entendidos concluíron que a pedra gozaba de santidade. Cargárona nun carro tirado por bois para levala a Portugal, a lado da Virxe do Faro polo único camiño posible que loxicamente era o Camiño de Santiago. Algo sorprendente ocorreu:
Chegando ao lugar da Virxe do Camiño, o carro detívose. A pesar dos intentos de mover o carro con varias xuntas de bois, non foi posible. Romperon varios eixos do carro. Imposible continuar camiño cara a Portugal.
Os bois si que trasladaron a pedra desde este lugar ata o sitio no que está construída a capela do século XVIII. Esta construíuse sobre unha capela do século XII. Construíuse coa porta principal cara ao monte Aloia, pero sen saber porqué mudou a súa posición para mirar á Virxe do Faro. Os veciños da comarca entenderon o desexo da Virxe do Camiño e tapiaron a porta para abrir outra que permitise estar a ver a ermida portuguesa que venera á nosa Señora do Faro.

Ver más external

Desconocido
Capilla de la Virgen Del Camino Tui, Pontevedra, ESP
Agua potable
Ponte Romana Tui, Pontevedra, ESP

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta