Descargar

17 de mayo de 2016

abril 2016

Navegación Outdoor

Guíate por millones de rutas al aire libre desde tu móvil. ¡Incluso offline!

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Navegación Outdoor Navegación Outdoor
Sé el primero en aplaudir

preto de Pontevedra, Galicia (España)

A ruta percorre o río dos Gafos desde a súa desembocadura ata o seu nacemento. No principio da ruta o río atravesa a cidade de Pontevedra deixando nas súas marxes pequenos xardíns e parques ata chegar a un tramo no que o río vai canalizado. A senda máis natural comeza na Rúa Ramón Otero Pedrayo e da paso o verdadeiro encanto desta ruta. Durante algo máis de seis quilómetros pódese observar unha flora de ribeira moi fermosa flanqueada por campos de cultivo. Neste tramo cruzaremos numerosas pontes e muíños ata chegar o antigo apeadeiro do tren en Figueirido. Aquí comeza un tramo 1.100m por asfalto que nos permite chegar hasta o camiño de Santiago e o nacemento do Río dos Gafos, a fonte do Salgueiriño. O regreso coincide cunha parte do camiño de Santiago polo que iremos a uns 50m en paralelo á Senda dos Gafos para ver como se integra o río e a flora de ribeira nos campos de cultivo do val de Tomeza ata chegar outra vez a cidade de Pontevedra.

Consellos para o percorrido:
Botas de montaña ou impermeables. Non hai acceso a bares ou restaurantes polo que é recomendable levar algo de comer. Hai unha fonte na metade da ruta.