• Foto de Senda dos Humedais

Fecha de realización abril 2009

2,3
4,6

preto de Soutelo, Galicia (España)

Bonita ruta por algúns dos humedais das Gándaras de Budiño. Moi ben sinalizada e acondicionada polo concello de Salceda, especialmente interesantes son os paneis informativos que nos axudan a coñecer un pouco mellor este habitat a veces pouco valorado polos propios veciños, entre os que me inclúo. Na Ponte das Febres pódese enlazar con outra ruta que vai ata o Monte Aloia.

09-ABR-09 4:48:44AM
09-ABR-09 3:25:45AM

• Foto de csr

csr 18-abr-2009

El inicio de la ruta esta muy bien, pero el resto resulta un poco aburrida, con tiempo de lluvia te encuentras con demasiada lama.

• Foto de Josiño

Josiño 03-may-2009

Pois a nos ben que nos gustou. Recomendoa para ir en familia, os pequenos levana ben, non e moi longa e non hai fortes subidas. A ruta mostra unha escolla da zoa tal e como debia de ser toda ela antes do forte impacto industrial e de infraestructuras que sufre toda esta comarca. Noraboa.

• Chinho 03-oct-2009

Lo bueno: es circular y fácil para hacer con niños.

Lo malo: va alternando zonas agradables, con zonas industriales degradadas. La zona de campo esta MUY sucia: bolsas, basura...El rio Louro es una cienaga pestilente, al igual que muchos de los regatos de la zona. ¿Nadie vigila los vertidos?

PD: id a otra!

• Foto de jalopin

jalopin 21-abr-2011

Es muy educativa sobretodo para niños.
    Algunos tramos son interesantes para saber como NO tiene que ser una ruta.
    No ha mejorado mucho y quizas se deberían plantear cambios en el recorrido y la señalización.