-
-
172 m
-4 m
0
25
50
100,76 km

Vista 167 veces, descargada 9 veces

preto de Catoira, Galicia (España)

A través desta ruta de algo máis de cen quilómetros percorreremos a costa norte da ría de Arousa. Comezaremoas a camiñar na boca da ría de Muros e Noia, moi próximos ao Parque Natural do Complexo Dunar de Corrubedo e Lagoas de Carregal e Vixán. Poderemos ter unha fantástica panorámica sobre o Parque Natural cando cheguemos ao Monte Castro Ciudad, moi preto de Santa Uxía de Ribeira.
Pasaremos por Aguiño e iremos bordeando a costa a través de sendeiros e paseos litorais, camiñando por Santa Uxía de Ribeira e pola Pobra do Caramiñal. Bordearemos tamén a enseada de Boiro e Rianxo, pasando polas desembocaduras de ríos como o Coroño, o Beluso e o Té. Deixando atrás Rianxo chegaremos a ampla desembocadura do río Ulla, que da forma ao fondo da ría de Arousa e que é dunha gran importancia ambiental.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A través de esta ruta de algo más de cien kilómetros recorreremos la costa norte de la ría de Arousa. Comenzaremos a caminar en la boca de la ría de Muros y Noia, muy próximos al Parque Natural del Complexo Dunar de Corrubedo e Lagoas de Carregal e Vixán. Podremos tener una fantástica panorámica sobre el Parque Natural cuando lleguemos al Monte Castro Ciudad, muy cerca de Santa Uxía de Ribeira.

Pasaremos por Aguiño e iremos bordeando la costa a través de senderos y paseos litorales, pasando por Santa Uxía de Ribeira y A Pobra do Caramiñal. Bordearemos también la ensenada de Boiro y de Rianxo, pasando por las desembocaduras de ríos como el Coroño, el Beluso y el Té. Dejando atrás Rianxo llegaremos a la amplia desembocadura del río Ulla, que da forma al fondo de la ría Arousa y que es de una gran importancia ambiental.

1 comentario

  • Foto de marquinhos

    marquinhos 15-jul-2018

    Algen sabe si se pode facer facil en bici?

Si quieres, puedes o esta ruta