-
-
266 m
120 m
0
1,7
3,3
6,64 km

Vista 793 veces, descargada 30 veces

preto de Mondoñedo, Galicia (España)

GAL: Distancia:Salto do Coro (3,7 km) desde onde se pode retornar pola estrada de Argomoso (CP-3102) cara a Mondoñedo (7,2 km ida e volta, 2 horas aprox.).

Trátase dunha das rutas mais tradicionais de Mondoñedo. Comeza desde a Fonte Vella collendo pola rúa de Álvaro Cunqueiro que se deixa a 50 metros para pasar por debaixo dunha casa -situada na dereita- e xirar logo inmediatamente á esquerda accedendo a nun sendeiro de subida con fermosas vistas á vila. Transitaremos logo por sendeiros en zona de bosque autóctono e forestal para atravesar o río nunha Canteira abandonada e continuar ata o Salto do Coro (3,7 km). Desde aquí podemos voltar a Mondoñedo continuando polo camiño da Canteira cara á vila, a través do cal accederemos a estrada CP 3102 que nos levará a Mondoñedo a través do Barrio dos Muíños.

CAST: Distancia: Salto do Coro (3,7 km) desde donde se puede retomar por la carretera secundaria de Argomoso (CP-3102) hacia Mondoñedo (7,2 kms ida y vuelta en 2 horas aproximadamente).

La ruta está intransitable por ciertos tramos y se recomienda no transitarla. (25-03-17)

Se trata de una de las rutas más tradicionales de Mondoñedo. Comienza en la Fonte Vella cogiendo la rúa de Álvaro Cunqueiro que se deja a 50 metros para pasar por debajo de una casa -situada a la derecha- y girar luego inmediatamente a la izquierda accediendo a un sendero de subida con bonitas vistas de la ciudad. Transitaremos por senderos a través de bosque autóctono y forestal para atravesar el río en una cantera abandonada y continuar hasta el Salto do Coro. Desde aquí podemos regrsear a Mondoñedo continuando por el camino de la cantera que conecta con la CP 3102 que nos llevará a Mondoñedo a través del Barrio dos Muíños.

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta