-
-
349 m
120 m
0
2,6
5,2
10,48 km

Vista 404 veces, descargada 16 veces

preto de Mondoñedo, Galicia (España)

GAL: A Ruta da Auga, é unha das rutas mais tradicionais de Mondoñedo e comeza desde a Fonte Vella collendo pola rúa de Álvaro Cunqueiro que se deixa a 50 metros para pasar por debaixo dunha casa -situada na dereita- e xirar logo inmediatamente á esquerda accedendo a nun sendeiro de subida. Transitaremos logo por zona de bosque autóctono e forestal para atravesar o río nunha Canteira abandonada e continuar ata o Salto do Coro (3,7 km). Desde aquí podemos voltar a Mondoñedo facendo así a RUTA CURTA 7,2km., pero neste caso, propoñemos continuar desde o camiño de acceso ao salto polo Camiño das Sete Voltas ata chegar a unha zona mais elevada que conecta coa estrada CP 3102 pasando por Barral ata Supena (seguindo as indicacións de Cova do Rei Cintolo). Desde Supena proponse o regreso por unha pista que nos achega novamente á Canteira para voltar a Mondoñedo primeiro polo camiño da Canteira e logo por estrada (CP 3102), acompañados polo río Valiñadares ata o Barrio dos Muíños xa cerca da vila.
Esta ruta de 10,5 kms. nos permite percorrer fermosos paisaxes de fraga diversa en especies arbóreas na contorna do río Valiñadares.


CAST: Esta ruta está intransitable por ciertos tramos y se recomienda no utilizarla.
La Ruta del Agua es una de las rutas más tradicionales de Mondoñedo. Comienza desde la Fonte Vella cogiendo por la rúa de Álvaro Cunqueiro que se deja a 50 metros para pasar por debajo de una casa -situada a la derecha- y girar luego inmediatamente a la izquierda accediendo a un sendero de subida con bonitas vistas del pueblo. Transitaremos luego por una zona de prazos y bosque autóctono y forestal para atravesar finalmente el río Valiñadares en una cantera abandonada y continuar hasta el Salto do Coro (3,7 km). Desde aquí podemos regresar a Mondoñedo haciendo la RUTA CORTA de 7,2km., pero en este caso, proponemos continuar desde el camino de acceso al salto por el Camino de las Siete Vueltas hasta llegar a una zona más elevada que conecta con la carretera CP 3102 y que, pasando por Barral, llega a Supena (siguiendo las indicaciones de cova do Rei Cintolo). Desde este núcleo se propone el regreso por una pista que nos acerca nuevamente a la Cantera para regresar a Mondoñedo primero por el camino de la cantera y conectar con la CP 3102 acompañados por el río Valiñadares hasta el barrio dos Muíños ya cerca de la villa.
Esta ruta de 10,5 kms nos permite recorrer hermosos paisajes de fraga divesa en especies arbóreas en el contorno del río.

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta