Tempo  5 horas 16 minutos

Coordenadas 2595

Fecha de subida 15 de enero de 2017

Fecha de realización enero 2017

-
-
540 m
342 m
0
3,8
7,7
15,32 km

Vista 2397 veces, descargada 35 veces

preto de Rebordelo, Galicia (España)

En una mañana fría y gélida nos desplazamos por segunda vez al Concello de Cotobade para caminar por lugares y entornos genuinos de esta bonita localidad.
Se trataba de conocer más encantos naturales, arqueológicos y etnográficos de interés, así como una parte de las riberas del río Almofrei, las carballeiras y vegetación autóctona, los caminos empedrados de los “arrieiros” (corredoiras). Y apreciar los pueblos abandonados de Arufe y Sabugueiro con construcciones hermosas de piedra. Y la caza del Lobo.
Interesante recorrido y recomendable. Iniciamos camino en el área recreativa y playa fluvial de Pozo Negro en un primer tramo común para desviarnos hacia la izquierda al lado del río Almofrei hasta el lugar de A Chan donde está la Casa del Concello. Seguimos hasta la playa fluvial de Carballedo, entorno bonito y de descanso. Pronto abandonamos el río destino a la parte alta del recorrido para girar, en bajada bonita y divertida, en busca nuevamente del río Almofrei a través de a Ponte de Serrapio. Este lugar es encantador. Seguimos un buen rato acompañados por nuestro ilustre Almofrei por corredoiras llenas de encanto y vegetación autóctona. Abandonamos nuevamente el río en busca de los pueblos abandonados de Arufe y Sabugueiro.
Un poco más de quince kilómetros. Muy recomendable
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Nunha mañá fría e xélida desprazámonos por segunda vez ao Concello de Cotobade para camiñar por lugares e contornas xenuínos desta bonita localidade.
Tratábase de coñecer máis encantos naturais, arqueolóxicos e etnográficos de interese, así como unha parte das ribeiras do río Almofrei, as carballeiras e vexetación autóctona, os camiños empedrados dos arrieiros (corredoiras). E apreciar os pobos abandonados de Arufe e Sabugueiro con construcións fermosas de pedra. E a caza do Lobo.
Interesante percorrido e recomendable. Iniciamos camiño na área recreativa e praia fluvial de Pozo Negro nun primeiro tramo común para desviarnos cara á esquerda á beira do río Almofrei ata o lugar da Chan onde está a Casa do Concello. Seguimos ata a praia fluvial de Carballedo, contorna bonita e de descanso. Pronto abandonamos o río destino á parte alta do percorrido para virar, en baixada bonita e divertida, en busca novamente do río Almofrei a través da ponte de Serrapio. Este lugar é encantador. Seguimos un bo intre acompañados polo noso ilustre Almofrei por corredoiras cheas de encanto e vexetación autóctona. Abandonamos novamente o río en busca dos pobos abandonados de Arufe e Sabugueiro.
Un pouco máis de quince quilómetros. Moi recomendable

Ver más external

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta