• Foto de Serra da Groba Baiona - Oia (Pontevedra)

Dificultade técnica   Moderado

Tempo  5 horas 45 minutos

Fecha de subida 8 de marzo de 2014

Fecha de realización marzo 2014

4,5
9,1

preto de Baredo, Galicia (España)

Sábado, 08 de marzo de 2014 día de monte. O noso destino a Serra de Groba (Baiona - Oia), lugar idílico e que sen dúbida hai que visitar. Serra que se levanta dende Oia - Baiona. Vistas únicas sobre o Océano Atlántico, as Illas Cíes, Baiona, Oia, Ría de Vigo. Un percorrido circular marabilloso, que non te deixa indiferente. Iniciamos e rematamos o percorrido en Chan de Lagoa, nun día de sol radiante. Moitos cabalos en liberdade en todo o percorrido. Algúns tramos realizados correspóndense co GR dás Greas. Unha grea é un grupo de cabalos nun espazo consistente (Serra dá Groba) cuxos compoñentes se alimentan e se moven nunha mesma dirección.

Área de lecer en Baíña, Baiona. Comezo do noso roteiro.
Curro dos cabalos na Serra da Groba que se celebra o segundo domingo de xuño.
Lugar con boas vistas as Illas Cies, por riba de cabo Silleiro.
Rocha cun oco.
Vistas sobre o faro e o fermoso cabo Silleiro.
Impresionantes vistas panorámicas sobre o cabo Silleiro e as Illas Cies.
Punto con vistas panorámicas da costa de Oia.