Tempo  4 horas 49 minutos

Fecha de realización noviembre 2015

5,0
10,0

preto de Figueroa, Galicia (España)

Esta ruta foi realizada o 22 de agosto de 2015 co grupo de senderismo Calcorreiros de Vigo. Tratouse de unir a antigua ruta PRG 69 coa ruta do río Seixo e conseguir unhos poucos kilómetros máis, Neste caso fíxose o recorrido ó revés do que ten marcado o Concello de Cerdedo para aproveitar de facer a subida á Serra do Cando a primeira hora e evitar o máis posible o calor da mediodía. Iníciase pois no aparcamento de Cerdedo e collendo por a veira da iglesia, súbese por a veira do Castro río arriba ata chegar a Barro. En Barro empezamos a subir hacia Carballás por un bonito camiño un tanto irregular pero transitable. Dende Carballás seguimos unha pista que vai por a ladeira da serra e dende a que se pode ver todo o val do río Seixo e con Cerdedo ó fondo.
Pronto se chega a Cavadosa, onde se come nas inmediacións da area de interpretacióne se inicia o descenso por as fragas do río Seixo, deténdose na espectacular poza para dar o baño reglamentario. Por aquí transcorre o máis interesante da ruta con carballeiras, muiños e interesantes camiños ata chegar a Cabenca. Seguindo dirección á Revolta, continúase ata Lorido para visitar a Capeta de Santa Catalina e báixase ata a Capela de San Antón, a Ponte e a Calzada romana,