-
-
742 m
492 m
0
4,0
8,0
16,05 km

Vista 6603 veces, descargada 169 veces

preto de Sobrado, Galicia (España)

www.caracochas.com

Esta vez os Caracochas presentamos unha fermosa ruta que recorre o interior de Galicia. Saímos do mosteiro de Sobrado dos Monxes para dirixirnos a Serra do Bocelo recorrendo fermosas corredoiras moi enlamadas entre carballos, castiñeiros e moito musgo; ascenderemos a Serra do Bocelo onde ademáis de unhas vistas espectaculares do interior de Galicia dende o alto podemos atoparnos co dolmen do Fornos dos Mouros, para logo ir baixando por uns fermosos camiños ata a lagoa de Sobrado dos Monxes.

Fermosa e sinxela ruta pero iso sí hai que facela en tempo seco debido a gran cantidade de lama. Si queres saber máis www.caracochas.blogspot.com e non olvides buscar o noso geocache.

www.caracochas.com

Ver más external

10 comentarios

  • Alexandre S. 08-ene-2013

    Fermosa ruta que percorre as corredoiras típicas de Galicia, a Serra do Bocelo, a Lagoa de Sobrado e como nón o seu Mosteiro de Santa María. Totalmente recomendable!!!

  • Foto de caracochas

    caracochas 09-ene-2013

    Pero eso sí, recordade que as corredoiras no inverno estan moi enlamadas e é imprescindible levar botas ou facela en tempo seco!!!

  • Alexandre S. 09-ene-2013

    He realizado esta ruta  ver detalle

    Fermosa ruta que percorre as corredoiras típicas de Galicia, a Serra do Bocelo, a Lagoa de Sobrado e como nón o seu Mosteiro de Santa María. Totalmente recomendable!!!

  • Bea V 12-ene-2013

    He realizado esta ruta  ver detalle

    Bonita ruta que percorrer o interior galego...nela atopamos moitos cogumelos e moitas moitas vacas pastando en verdes pradeiras. Moi recomentable, eso sí, non olvidedes as botas.

  • Djalminha 27-sep-2013

    He realizado esta ruta  ver detalle

    Moi bonita, pero ollo coa lama.

  • Foto de GVzA

    GVzA 19-mar-2014

    Hola. El 16-3-2014 pasé por gran parte de vuestro recorrido. De hecho llevaba vuestro track y otro de pedrocb http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=50066 .
    Aparte de no haber nada de barro (pero nada de nada), el principal problema es el hecho de pasar por pistas de tierra de titularidad PRIVADA por el nucleo deBustomaior, dónde los propietarios tienen unos carteles muy pero que muy claros de Prohibido el Paso, además de que hay cercas en las pistas. Como encontramos al propietario, nos preguntó si no habíamos visto los carteles y nos "invitó" a salir por dónde habiamos entrado. Por ello, nos buscamos una alternativa más al oeste, pasando por el nucleo de Sar, dónde gracias a un lugareño nos indicó un acceso mejor, con lo que pasamos por las singulares Peñas da Moura, (que vosotros no visitasteis) un poco antes del dolmen. Después seguimos el recorrido de pedrocb.
    Saludos

  • Foto de caracochas

    caracochas 11-abr-2014

    Gracias polo teu comentario e seguro que será de gran axuda para a xente que queira facer a ruta; en canto ao barro, cando nón fixemos a ruta estaba cheo e dan fe as fotos que presentamos; e sobre os camiños de titularidade privada, sí que había un cartel, pero ata onde eu sei cerrar un camiño non fai que o faga privado, e Galicia está chea de casos de esos. Non obstante poida que ese sí que fose privado e é recomendable que a xente procure non pasar por el.
    Gracias polo teu comentario

    caracochas.com

  • Foto de masoaje

    masoaje 27-feb-2017

    Hola; aunque han pasado ya 3 años desde el último comentario, hace dos días pasé caminando por Bustomaior y continúa el cartel de prohibido el paso. Se trata de un camino rural que aparece perfectamente claro en los mapas del IGN y, por ello me pregunto hasta qué punto el paisano está en su derecho de cortar el paso y colgar ese cartel. Yo, evidentemente, no hice caso al mismo y continué adelante.

  • Foto de GVzA

    GVzA 27-feb-2017

    Que un camino esté claro en los mapas NO lo convierte en "Público". Puede ser PRIVADO (o comunal, sólo para los comuneros). El riesgo es que haya perros peligrosos sueltos "dentro de su propiedad" y te ataquen. Y como "intruso" no puedes reclamar nada. Desde mi anterior comentario me he informado más sobre esta problemática (no es un caso sólo de Galicia), y es el resultado (o consecuencia) del ABUSO de los urbanitas sobre las propiedades agrarias y "no respetar" los Usos y Costumbres tradicionales. Hasta hace pocos años se "consentía" el tránsito a pie por caminos privados, o incluso de servidumbre, pero los "atilas de turno" ( BTT, motos, quads) destrozacaminos o los que dejan basuras a su paso (corredores, turistas, etc) o pisan sembrados, o molestan al ganado, han forzado a los Propietarios a cerrarlos.

  • Foto de masoaje

    masoaje 27-feb-2017

    Los argumentos que ofreces me parecen correctos, aunque no conozco las circunstancias de este caso. Respecto a la opción que mencionas a través de la aldea de Sar, ¿me la puedes aclarar? en unas semanas volveré a pasar por esa zona y, si es posible, trataré de evitar pasar por Bustomaior. ¿Recuerdas si hay conexión entre Sar y As Regas? esa opción supondría un pequeño rodeo que me permitiría no incordiar en Bustomaior.
    Saludos

Si quieres, puedes o esta ruta