Descargar

4 horas 29 minutos

29 de marzo de 2017

marzo 2017

Sé el primero en aplaudir

preto de Quilmas, Galicia (España)

Ruta de subida ao Monte Pindo e o seu cumio (A Moa, 629 m), desde o pobo de O Pindo. Son 3 h de subida e 2 h de baixada, circulando sen prisas e parando para quitar fotos e contemplar a paisaxe.
A ruta parte dende o parque infantil que está situado detrás da igrexa de O Pindo, a carón da estrada xeral que atravesa o pobo.
O percorrido de subida é duro, con bastante pedra e non apto para xente non acostumada a camiñar ou xente maior. Pero paga a pena subir para desfrutar da paisaxe e das vistas da praia de Carnota e do cabo de Fisterra asi como tamén as fermosas formacións rochosas que se foron constituindo pola erosión e que constitúen imaxinativas formas como a do Gerreiro.

Nota: por un fallo no GPS a ruta se comenzou a grabar un bo tramo despois de empezala, cando xa se tiña subido a certa altura. O track remata na igraxa de O Pindo, donde debe comenzar a ruta.

Panoramica

Chan de Lourenzo

Chan de lourenzo

A Moa

A Moa 629 m

• Foto de San Castro

San Castro 17 feb. 2019

He realizado esta ruta  verificado  Ver más

Todo el esfuerzo compensa las fantásticas vistas