Tiempo en movimiento  2 horas 28 minutos

Fecha de realización septiembre 2018

3,5
7,0

preto de Esgos, Galicia (España)

Ruta con comezo e fin en Tarreirigos, ao carón da Estrada OU-536. Mormente segue o río Grañal e nel podemos atopar varios muiños ou ruinas deles. Tamén atravesa algunhas aldeas de recias casas de boa cantería, moitas delas pechadas ou, directamente, na ruína.
Case toda se fai por camiños e sendeiros antigos, neste momento bastante ben limpos. En xeral vai por carballeiras o que a fai amena para días solleiros. O perfil é bastante chairo.
En parte coincide coa "Senda fluvial del río Grañal" (respecto que mostra o Estado Español pola lingua deste país=0).
En épocas de moitas choivas pode ser complicado transitar algúns treitos asolagables.
Non é unha ruta sorprendente pero resulta agradable, está nun lugar accesible e resulta factible para case todo o mundo cun mínimo de forma física.
Seguir ao seu carón cara arriba.
Neste punto volve coincidir á volta
Seguir por ela, cara a dereita.