Tempo  7 horas 57 minutos

Fecha de realización septiembre 2017

4,0
8,0

preto de Salcidos, Galicia (España)

Pateada desenrolada pola Serra da Grova para continuar polo Río Cal ata Fornelos ( O Rosal ).
Subida vertical por estreitos cortalumes pedregosos en A Garda. Vistas espetellantes sobre o Atlántico. Cabalos salvaxes.. Alto doTorroso. Bosques con pegadas de corzos na Cruz da Portela. Alto da Portela ofrece vistas sobre o estuario do Miño, o Tecla e o grandioso Atlántico.
Fermosísimas pozas do río Cal . Muiños restaurados polo noso novo amigo Nacho, o que os conserva e restaura. Baixamos polas rochas e chegando a unha pista que atravesa o rio Cal baixamos seguindo polas rochas ata o lago azul que coa súa fervenza convida a un bano, pero desde eiquí, o terreo complícase para seguir polo río é convén voltar atrás por onde baixamos achegándonos de novo á pista que atravesa o río, continuamos por ela da mán esquerda (según subimos) do río.
Información

panoramica

Alto da cruz da Portela

Poza dos corvos. Xirar dereita

Poza dos corvos. Xirar dereita.
Arquitectura religiosa

Cruceiro

refugio libre

refuxio con vistas ao miño

Río

Pozas e muiños do río Cal