Tempo  5 horas 39 minutos

Fecha de realización octubre 2017

3,9
7,9

preto de Rebordelo, Galicia (España)

Rebordelo-Pozo Negro-Moinhos-fervenza. Pista-Sabugueiro-ermida San Brais-Arufe-Ponte Serapio-corredoira- Foxo lobo-Carballedo-praia fluvial e moinhos.
Un primeiro aire polo muinho fronte ao pozo negro, lévanos ata unha maravillosa fervenza.
Atravesamos o pozo negro polas súas poldras e tiramos á esquerda, cruzamos a estrada e seguimos entre casas ata coller unha pista onde as vacas teñen unhas cornamentas pouco comúns. Ao final da pista subimos á dereita e adentrámonos nun maravilloso mundo de carreiros ancestrais , cheos de carballos e castiñeiros xenerosos nesta época cos cos frutos no chan. Pasaremos polas aldeas abandonadas de Sabugueiro e Arufe, unha casa chama a nosa atención e descubrimos un WC doutrora. Entre pontes e pontellas, cores de outono e bosque autóctono, chegamos a un lugar cun banco e unha urna donde os camñantes depositan palabras e sentimientos nos textos, e recollen información interesante da zona.
Achegandonos ao foxo do lobo o camiño rabuña cos toxos pero o espectaculo do bosque otoñal e os muros de mampostería da construcción asoballan os sentidos.
Seguimos sendeiro e chegamos a Carballedo, pobo cuns pazos para guíon de cine. De novo seguimos o curso do Almofrei para achegarnos ás piscinas naturais e os moinhos. Collemos de novo a pista do comenzo para regresar ao Pozo Negro. Fin.
Cruceiro San Brais
vista
Foxo do Lobo
Carballeira
pazo en Carballedo para guíon de cine.
ponte
piscinas fluviais
muiño con dobre canle
de frete e xiro dereita pista ou tamén podemos atravesar a ponte e coller o sendeiro doutra marxen do río durante un rato para logo atravesar e saír á metade da pista.