Descargar

12 de octubre de 2021

octubre 2021

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
Seguimiento en Vivo Seguimiento en Vivo

preto de Rebordechán, Galicia (España)

Roteiro circular con inicio no blaneario histórico de Cortegada, sito a beiras do río Miño. Seguindo o carreiro pola marxe esquerda do río entre un frondoso bosque de ribeira pasamos polas aldeas, xa en ruínas de Barca ou Vao. Pasando esta paraxe deixamos o río e comezamos un tramo de subida que nos conduce ata a igrexa de San Benito do Rabiño. Continuamos o percorrido, en maior parte de pistas forestais, ata chegar ao Priorato de Refroxos. Continuamos roteriro por sendas e camiños e chegamos á Igrexa de San Martiño de Valongo. Pasando este lugar, e baixando, chegamos á altura de Ponte Romana e seguimos a senda á dereita do río Deva ata a súa desembocadura no río Miño. Seguimos pola beira do rio Miño, entramos de novo en pistas forestais ata chegar o mirador Coto da pena para chegar de novo ao balneario histórico de Cortegada